ترسناك ترين وسيله شهربازي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ترسناك ترين وسيله شهربازي
نوشته شده در دو شنبه 14 بهمن 1392
بازدید : 320
نویسنده : امین صادقی

وسایل شهربازی همیشه یک چاشنی ترس را در خود نگه می دارند اما وقتی این وسایل ترسناک در نقطه ای ترسناک تر قرار بگیرند می توانند محیطی وصف ناپذیر به وجود آورند.

به تازگی در ارتفاعات کلورادو شهربازی خاصی باز شده است که یکی از ترسناک ترین وسیله های دنیا را در اختیار دارد. این شهربازی در لبه یکدره به ارتفاع 400 متری قرار گرفته است و در گوشه ای از آن تابی قرار دارد که بر فراز دره حرکت می کند.

این وسیله یک تاب الکترونیکی است که در لبه دره قرار گرفته است و زمانی که حرکت می کند به روی دره رفته و زاویه ای 112 درجه ای میگیرد. این باعث می شود تا افرادی که سوار وسیله شده اند به اوج ترس برسند.

این وسیله به تازگی باز شده است ولی تنها افراد سالم می توانند از آن استفاده کنند زیرا قبل از نشستن روی صندلی های این تاب باید از چندین مرحله آزمایش مختلف پزشکی عبور کرد و سپس پزشکان اجازه سوار شدن می دهند. این تاب این روزها به عنوان ترسناک ترین تاب دنیا شناخته می شود.

 
 




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: